Organisma enerģijas palielināšana

Lai cik tas arī vienkārši neskanētu, viens no svarīgākajiem faktoriem, noguruma samazināšanā, ir pietiekama ūdens lietošana uzturā, tas gan izvada toksīnus no organisma, gan nodrošina visu ķermeņa sistēmu atbilstošu un pareizu darbību.

Uztura būtu jālieto maksimāli daudz svaigi dārzeņi un augļi, lai maksimāli palielinātu vitamīnu daudzumu organismā, kas pēc ziemas perioda ir ievērojami krities. Pastiprināti vajadzētu uzņemt B1 un C vitamīnu.

Enerģijas līmeni var ievērojami palielināt aktivitātes svaiga gaisā, tā mēs varam apvienot gan airobo treniņu ar D vitamīna uzņemšanu no saules. Fiziskās aktivitātes laukā arī ievērojami uzlabo pašsajūtu, un garastāvokli tādējādi uzlabojot kopējo organisma tonusu. Sākumā var sākt pat ar vienkāršu 15-20 minūšu pastaigu, kas ar laiku var pāriet lēnā skrējienā atkarībā no cilvēka fiziskās formas un iespējām. Jāatceras, ka neko nevajag pārspīlēt, jo mēs varam gan samocīt savu organismu, gan sāpes un stīvums mums var nomākt visu motivāciju doties atkārtotā treniņā.

Leave a Reply